Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a veszpremikamara.hu honlap a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmaz. A honlap használatával Ön a tájékoztatást tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Hogyan fizethetek? Fontos tudnivalók a fizetési megoldásokról, az elektronikus fizetésről - webinárium

Rendezvény időpontja: 2021-03-02 13:00 - 2021-03-02 14:30
Rendezvény helyszíne: Online

Tisztelettel meghívjuk Önt a Vállalkozz digitálisan! rendezvénysorozat "Hogyan fizethetek? Fontos tudnivalók a fizetési megoldásokról, az elektronikus fizetésről" című webináriumára.

Modern Vállalkozások Programja - Vállalkozz digitálisan! webinárium
Veszprém megye

 

Kiemelt témák:

  • Mely elektronikus fizetési lehetőségek közül választhat vállalkozása?
  • Jogszabályi kötelezettség és/vagy változó vásárlói igények?
  • Mire kell Önnek figyelnie az elektronikus fizetés bevezetésénél?
  • Mire érdemes felkészülnie, ha webáruházat működtet?
  • A fejlesztésekhez milyen vállalati fejlesztési források érhetők el?

 

Miért érdemes részt venni?

  • A dinamikusan növekvő hazai e-kereskedelmet a járványhelyzet még tovább erősítette. Mindeközben a fogyasztók igényei is jelentősen megváltoztak. Az ügyfelek ma már kifejezetten azokat az online felületeket keresik, ahol kényelmesen, gyorsan és biztonságosan tudnak vásárolni nem csak készpénzzel. A hatékony online értékesítés ezért a többféle fizetési lehetőség és szállítási mód biztosítására ösztönzi a vállalkozásokat. A biztonságos fizetési mód alkalmazása a jelenlegi helyzetben nemcsak versenyelőnyt jelenthet a cégek számára, hanem kötelezettség is. Az online kasszát használó vállalkozásoknak január 1-jétől kötelező biztosítaniuk az elektronikus fizetés lehetőségét.
  • Mindehhez pedig megoldást kínálnak a hamarosan megnyíló 2021-27-es uniós költségvetési időszak forrásai.
  • Ha szeretne többet megtudni arról, hogy milyen lépéseket célszerű megtenni pályázat beadás előtt és milyen eszközök beszerzésére kínálkozik most lehetőség, illetve hogyan tudná cége működését az elektronikus fizetés alkalmazásával hatékonyabbá tenni, akkor ez az esemény Önnek szól.

 

PROGRAM:

13:00 Moderátori köszöntő
13:05

Infokommunikációs fejlesztési lehetőségek

File István IKT tanácsadó, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara - Modern Vállalkozások Programja

13:20

Elektronikus fizetés a szolgáltató szemével

Kulcsár Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter.hu

13:40

Elektronikus fizetés bevezetésének folyamata az ügyfél oldaláról

Jung Krisztina alapító, WellVital

13:55

Hamarosan megjelenik a 2021-2022 év sikerpályázata:
VINOP-1.2.1 Eszközbeszerzés, telephelyfejlesztés és szoftverfejlesztés a KKV szektorban

Juszt András pályázati szakértő, Kreativo Magyarország Kft.

14:15 Kérdések-válaszok, kerekasztal beszélgetés
  A rendezvény moderátora: Ballai Máté IKT tanácsadó, Bács-Kiskun Megye

 

RÉSZVÉTEL:

  • A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
  • A rendezvény weboldala
  • Amennyiben még nem rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy az MVP oldalon, a regisztrációs gombra kattintva létrehozhatja adatlapját és egyben véglegesítheti rendezvényregisztrációját. 
  • Amennyiben már rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy kérjük a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon, a jobb felső sarokban található Belépés gombra kattintva lépjen be a felületre és ott válassza ki a rendezvényt amelyre regisztrálni kíván. Ha jelszavát elfelejtette, úgy kérjük, használja a jelszóemlékeztető funkciót. 
  • Felmerülő kérdés esetén keressen minket a rendezvenyek@ginop-mkik.hu e-mail címen.

 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

File István
file.istvan@ginop-mkik.hu
+36-70-386-1472