Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a veszpremikamara.hu honlap a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmaz. A honlap használatával Ön a tájékoztatást tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Szervezetfejlesztési és marketing-kommunikációs tréning

Rendezvény időpontja: 2020-10-02 09:00 - 2020-10-02 14:00
Rendezvény helyszíne: VKIK (Veszprém, Radnóti tér 1.)

A Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara vállalkozói tréningsorozatot indít, amelynek keretében három modulból álló, gyakorlatorientált, szervezetfejlesztési és marketing-kommunikációs képzésre kerül sor Veszprémben, március-áprilisban.

 

IDŐPONT:

2020. március 6.
2020. szeptember 11.
2020. október 2.

(pénteki napokon, 09:00-14:00)

 

HELYSZÍN:

Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
(8200 Veszprém, Radnóti tér 1. - Elnökségi Terem, fsz. 118.)

 

KIKNEK? MIT? HOGYAN?

A gyakorlatorientált tréninget mikro-, kis-, közép-, és nagyvállalkozások közép- és felsővezetőinek, továbbá csoport-, HR- és PR-vezetőknek ajánljuk.

A résztvevők az elméleti témák megismerésén túl vállalkozásuk kihívásaival, dilemmáival, azaz saját esettanulmányaikkal dolgozhatnak a tréning során. A trénerek az egyes témákhoz kapcsolódóan megalapozzák, illetve bővítik a résztvevők szakmai ismereteit, majd ezt követően facilitálják az egyéni, páros és kiscsoportos gyakorlati feladatok kidolgozását, megoldását.

A modulok tartalmilag önálló témákat dolgoznak fel, azonban a programsorozat keretében logikailag egymásra épülnek, így az egyes tréningnapokon többször is előfordulhat, hogy a trénerek visszautalnak az előző modulokon elhangzottakra. Így a jelentkezés a teljes 3 modulra vonatkozik (a részvétel megbontása lehetséges ugyan, de nem ajánlott).

Leírás

 

TRÉNEREK:


MACZKÓ-DÖRNYEI NÓRA:

  • szervezetfejlesztési OD tanácsadó
    Improvers Group Magyarország (Sämling)
  • vállalati tréner, business coach
    SkillTréning, www.skilltrening.com

 


BIRINCSIK ALBERT:

  • marketingkommunikációs tanácsadó
  • a Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
    Marketing Klubjának elnöke
  • ügyvezető
    Bemind Kft., www.bemind.hu

 

 

 

TEMATIKA, PROGRAM:


2020. MÁRCIUS 6. péntek:

09:00 1.A MODUL:
 

Szervezeti kihívások és diagnózis:

  • A megtartó vállalati kultúra jellemzői, a szervezeti „betegségek”, elakadások tipikus esetei, tünetei
  • Hogyan lehet ezeket diagnosztizálni?
  • Honnan tudjuk, hogy beavatkozásra van szükség?
  • Milyen irányba induljunk?

GYAKORLAT: Öndiagnosztika saját cégről

11:00 Kávészünet
11:20 1.B MODUL:
 

Marketingkommunikációs kihívások és diagnózis

  • A szervezet és a marketingkommunikáció kapcsolata
  • Mikor marketing és mikor kommunikáció?
  • Szervezeti identitás, mint a márka alapja
  • Hogyan segíti a marketing a szervezetfejlesztést?
  • Mit kommunikálsz magadról?
  • “Kik vagyunk mi, és miért csináljuk, amit csinálunk?”

GYAKORLAT: Vízió és értékgyakorlat

13:20 Ebéd

 

2020. SZEPTEMBER 11. péntek:

09:00 2.A MODUL:
 

Szervezetfejlesztés modern eszközei:

  • Miért nem hatásos a legtöbb tréning?
  • Milyen beavatkozási lehetőségek, fejlesztési módszerek vannak a tréningen kívül?
  • Mi alapján válasszunk módszert, mit ne válasszunk?
  • Változásmenedzsment, mentorprogramok, tehetséggondozás,
  • Junior vezetők kinevelése, teljesítményértékelés

GYAKORLAT: Képzés-fejlesztési terv a cégemre

11:00 Kávészünet
11:20 2.B MODUL:
 

Marketing és kommunikáció modern eszközei:

  • Mit jelent, hogy valaki digitális marketinggel foglalkozik?
  • Marketing és kommunikációs eszközök
  • Célcsoportok meghatározása
  • Hogyan tervezzünk időt, költséget, emberi erőforrást?

GYAKORLAT: Marketing tervezés

13:20 Ebéd

 

2020. OKTÓBER 2. péntek

09:00 3.A MODUL:
 

Nice Leadership - szemléletváltás a vezetésben:

  • Milyenek a jövő vezetői?
  • Az érzelmi intelligencia szerepe a vezetésben
  • Vezetői szerepek, stílusok - szituációfüggő vezetés
  • Szeressenek vagy féljenek tőlem a beosztottak?
  • Generációváltás hatása a szervezetekben
  • Szükséges vezetői készségek alsóbb vezetői szinteken

GYAKORLAT: Önreflexió - saját vezetői identitásom

11:00 Kávészünet
11:20 3.B MODUL:
 

Marketingszemlélet a vezetésben:

  • Milyen szerepkörök léteznek?
  • Miért jó, hogy a marketingtudás elérhető?
  • Marketing mechanizmusok, együttműködési modellek
  • Hogyan válasszunk partnereket?
  • Hogyan mérhető a marketing?

GYAKORLAT: Marketingmérés és visszacsatolás

13:20 Ebéd

Tematika

 

RÉSZVÉTEL:

A részvétel díja:

  • bruttó 90.000 Ft / fő / 3 alkalom,
  • önkéntes kamarai tagoknak bruttó 45.000 Ft / fő / 3 alkalom.
  • A díj tartalmazza a 3 modul trénerdíját, a kávészünetek és a svédasztalos ebédek költségeit.
  • A részvételi díjról a Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a jelentkezést követően számlát állít ki.

Létszámkorlát: 20-25 fő, a jelentkezések elfogadása érkezési sorrendben történik.

Jelentkezési határidő: 2020. szeptember 30.

Jelentkezés: ld. lenti ONLINE JELENTKEZÉSI LAP

További információ: pallosi.krisztina@veszpremikamara.hu; 06-88-814-112

 


 

ONLINE JELENTKEZÉSI LAP:

 


Adatkezelési tájékoztató:
A rendezvényen kép- és hangfelvétel készül. A résztvevő a rendezvényen való regisztrációjával, részvételével – a kamara honlapján közzétett adatkezelési tájékoztatás szerint – előzetes és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a rendezvényen róla kép- és hangfelvétel készüljön, s ezeket a Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara  a rendezvényről szóló tájékoztatásaiban, valamint egyéb kiadványaiban és online felületein felhasználja.
 

*