Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a veszpremikamara.hu honlap a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmaz. A honlap használatával Ön a tájékoztatást tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Szerződéstől az elszámolásig - a duális képzés adminisztrációs háttere - ONLINE szakképzési tájékoztató 2025

Rendezvény időpontja: 2025-11-12 09:00 - 2025-11-12 11:30
Rendezvény helyszíne: Online - Microsoft Teams

A Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara 2025. november 12-én online szakképzési tájékoztatót szervez a tanuló-foglalkoztatáshoz, felnőtt- és saját munkavállaló képzéshez kapcsolódó munkajogi, adminisztrációs és finanszírozási feltételekről, bejelentési kötelezettségekről, elszámolható adókedvezményekről és még sok, a szakirányú oktatást érintő kérdésről. 

IDŐPONT:

2025. november 12.
Szerda 9:00-11:30

 

HELYSZÍN/PLATFORM:

Online
Microsoft Teams

 

PROGRAM:

08:45 Online csatlakozás
09:00

Köszöntő

Rábai Veronika - stratégiai koordinátor, VKIK

09:05

Előadás, főbb témák:

  • Szakképzési munkaszerződés megkötésének feltételei, mire kell figyelnie a duális képzőhelynek? Hány főre köthet szerződést? Milyen időtartamra?
  • Szabadság/betegszabadság kiadásának szabályai, illetve ezeknek a Krétában való rögzítése.
  • Mennyi adókedvezmény és milyen finanszírozási lehetőségek, egyéb adókedvezmények vehetők igénybe a szakirányú oktatás kapcsán?
  • Felnőttek és saját munkavállalók duális képzése, hogyan kell a jogszabályoknak megfelelően eljárni? 
  • Speciális esetek elszámolása, adminisztrálása.

Balog Adrienn - közgazdász, mérlegképes könyvelő, gazdasági osztályvezető BVKIK

11:00 Konzultáció, kérdések-válaszok
11:30 Előadás zárása

 

RÉSZVÉTEL:

  • A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
  • A részvétel feltétele a 2025. évi rendezett kamarai hozzájárulás.
  • Jelentkezni a lenti online jelentkezési lap kitöltésével lehetséges 2025. november 7-ig.
  • A részvételhez szükséges link az esemény előtti napon kerül kiküldésre a jelentkezéskor megadott e-mail címre.

 

INFORMÁCIÓ:

  • Faragóné Barkóczi Katalin, 06-88-814-109, 06-30-468-8957
  • A rendezvény témájával kapcsolatban lehetőség van előre kérdéseket megfogalmazni, melyek a program végén megválaszolásra kerülnek. A kérdéseket 2025. november 7-ig várjuk a farago.kata@veszpremikamara.hu e-mail címre. 


A rendezvény a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara és Veszprém Vármegyei Kereskedelmi Iparkamara között létrejött NFA-KA-KIM-6/2024/TK/22 számú közreműködői szerződés keretében valósul meg.

 


 

ONLINE JELENTKEZÉSI LAP:

 


Adatkezelési tájékoztató:
A rendezvényen kép- és hangfelvétel készül. A résztvevő a rendezvényen való regisztrációjával, részvételével – a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara honlapján közzétett adatkezelési tájékoztatás szerint – előzetes és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a rendezvényen róla kép- és hangfelvétel készüljön, és ezeket a kamara a rendezvényről szóló tájékoztatásaiban, valamint egyéb kiadványaiban és online felületein felhasználja.

*