Kamara, mint felnőttképző
2020. szeptember 1-jétől, felnőttképzési tevékenység kizárólag bejelentés vagy engedély alapján végezhető. A részszakmára felkészítő szakmai oktatás, a tanfolyami keretek között zajló szakmai képzés, illetve a támogatott forrásból megvalósított képzések engedélykötelesek, míg a szervezett célirányos kompetenciakialakításra és kompetencia-fejlesztésre irányuló, szervezetten megvalósuló oktatás és képzések bejelentéskötelesek lettek.
A kamara a szakképzési- és azzal összefüggésben felnőttképzési feladatait az államtól átruházott, jogszabályban rögzített közjogi és egyéb feladatként látja el. Továbbá egyes gazdaságfejlesztéssel összefüggő feladatait saját, illetve hazai és/vagy európai uniós források felhasználásával látja el. A VKIK által szervezett hazai és/vagy európai uniós forrásfelhasználással megvalósuló képzések a felnőttképzési törvény alapján kizárólag engedély birtokában végezhetők.
A VKIK felnőttképzési tevékenységének célja a vármegyében és a gazdasági környezetében végbemenő fejlesztésekhez megfelelően képzett munkaerő biztosítása, a jelentkező felnőttképzési igények kielégítése.
A kamara által indított Gyakorlati oktatói képzés és Mesterképzés a törvény változásainak értelmében engedélyköteles felnőttképzésnek minősül.
A VKIK, mint felnőttképző nyilvántartási száma: B/2021/000800
A VKIK, mint felnőttképző engedélyszáma: E/2020/000409
A Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által folyamatosan szervezett képzések:
Ügyfélszolgálat
Közvetlen elérhetőséget az alábbi ügyfélfogadási rend szerint biztosítunk a képzések iránt érdeklődők, illetve a képzések résztvevői számára.
Cím: | 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. 203. iroda |
Telefonszám: | 0688/429-008 |
Email cím: | vkik@veszpremikamara.hu |
Weboldal: | www.veszpremikamara.hu |
Személyes ügyfél-fogadási rend
Hétfő | 08:00-15:30 |
Kedd | 08:00-15:30 |
Szerda | 08:00-15:30 |
Csütörtök | 08:00-15:30 |
Péntek | 08:00-13:00 |
Szombat, vasárnap | nincs ügyfélfogadás |
Panaszkezelés
Ügyfeleink a panaszukat írásban közölhetik intézményünkkel, a képzésszervezőhöz érkezett személyes panaszbejelentést írásban kell rögzíteni a rendelkezésre bocsátott Panaszbejelentő lapon. A beérkező panaszokra, jellegüktől függően lehetőleg azonnal, de legkésőbb 30 napon belül írásban kell válaszolni.
A panasz elutasítása esetén ügyfelünket írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.
Az írásbeliség követelményének levél, elektronikus levél (email) vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
Kapcsolódó dokumentumok: