A KAMARA, MINT FELNŐTTKÉPZŐ
2020. szeptember 1-jétől, felnőttképzési tevékenység kizárólag bejelentés vagy engedély alapján végezhető. A részszakmára felkészítő szakmai oktatás, a tanfolyami keretek között zajló szakmai képzés, illetve a támogatott forrásból megvalósított képzések engedélykötelesek, míg a szervezett célirányos kompetenciakialakításra és kompetencia-fejlesztésre irányuló, szervezetten megvalósuló oktatás és képzések bejelentéskötelesek lettek.
A kamara a szakképzési és felnőttképzési feladatait az államtól átruházott, jogszabályban rögzített közjogi és egyéb feladatként látja el. Továbbá egyes gazdaságfejlesztéssel összefüggő feladatait saját, illetve hazai és/vagy európai uniós források felhasználásával látja el.
A kamara felnőttképzési tevékenységének célja a vármegyében és a gazdasági környezetében végbemenő fejlesztésekhez megfelelően képzett munkaerő biztosítása, a jelentkező felnőttképzési igények kielégítése.
A Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara (VKIK) által szervezett hazai és/vagy európai uniós forrás felhasználásával megvalósuló képzések a felnőttképzési törvény alapján kizárólag engedély birtokában végezhetők. A VKIK által indított Gyakorlati Oktatói Képzés és Mesterképzés a hatályos jogszabályok értelmében engedélyköteles felnőttképzésnek minősülnek.
A VKIK felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2021/000800
A VKIK felnőttképzési engedélyszáma: E/2020/000409
A Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által
folyamatosan szervezett képzések:
Induló felnőttképzések Veszprém vármegyében:
Aktuális felnőttképzési kínálat >>
KAPCSOLAT:
Közvetlen elérhetőséget az alábbi ügyfélfogadási rend szerint biztosítunk a képzések iránt érdeklődők, illetve a képzések résztvevői számára.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti M. tér 1., 203. iroda (parkolás)
Levelezési cím: 8200 Veszprém, Pf. 220.
Telefon: +36-88-429-008
E-mail: vkik@veszpremikamara.hu
Web: www.veszpremikamara.hu
ÜGYFÉLFOGADÁS:
Az ügyintézéshez előzetes időpont egyeztetés szükséges.
Hétfő - csütörtök: 08:00-15:30
Péntek: 08:00-12:00
PANASZKEZELÉS:
Ügyfeleink a panaszukat írásban közölhetik intézményünkkel, a képzésszervezőhöz érkezett személyes panaszbejelentést írásban kell rögzíteni a rendelkezésre bocsátott Panaszbejelentő lapon. A beérkező panaszokra, jellegüktől függően lehetőleg azonnal, de legkésőbb 30 napon belül írásban kell válaszolni.
A panasz elutasítása esetén ügyfelünket írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.
Az írásbeliség követelményének levél, elektronikus levél (email) vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
Kapcsolódó dokumentumok: