Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a veszpremikamara.hu honlap a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmaz. A honlap használatával Ön a tájékoztatást tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

A DGA Kft.-nél ülésezett a Minőség Klub

2019. október 01.

A Veszprém Megyei Minőség Klub idei harmadik ülésének a devecseri DGA Gépgyártó és Automatizálási Kft. adott otthont, ahol a résztvevő szakemberek megismerhették a vállalkozást, annak közelmúltbeli beruházási programját és egy, a vállalatnál felmerült minőségügyi probléma komplex megoldási folyamatát.

 

A Veszprém Megyei Minőség Klub célja a legjobb gyakorlatok és a tapasztalatok továbbadása, az új minőségmenedzsment szemlélet terjesztése és a megyei minőségszemlélet kialakításának és megvalósításának elősegítése.

A több, mint 50 éves múlttal rendelkező és 100%-ig magyar tulajdonú DGA Kft. a Somló Holding cégcsoport tagja. A Somló Coop Ipari, Kereskedelmi Kft. égisze alatt folyt a vállalat működése, majd a forgalom folyamatos növekedése 2003-ban a DGA Kft. önállósodásához, majd 2004-ben a Gulács Fém Kft. megvásárlásához, valamint a 2006-ban történő beolvasztásához vezetett. Tevékenységét jelenleg két telephelyen, Devecserben és Nemesgulácson végzi. Fő profilja az acélszerkezetek, hegesztett gépalkatrészek és egyedi gépek gyártása különböző ipari felhasználási területekre, amelyek jelentős részét külföldi piacokon értékesítésíti, főleg Németországba.

 

 

Ruzsonik Károly ügyvezető cégismertetőjét követően Chugyik Richárd műszaki igazgató mutatta be a 2017-ben elindult beruházási programot, amelynek ugyanannyira része volt a különböző gépek megvásárlása (lézervágó, szemcseszóró, hegesztőgép, CNC-megmunkálóközpont stb.), mint a kiszolgáló infrastruktúra (irodaépület, telephelyen belüli út stb.) felújítása. A beruházásokkal a vállalat jelentős hatékonyságnövekedést és színvonalbeli növekedést ért el rövid idő alatt, továbbá ezzel megalapozta a következő éveket is.

Az ülés szakmai előadásának témáját a vállalat tartálygyártásának területén jelentkező végfelhasználói reklamációk gyökérokának megállapítása adta. Sarkadi Tibor minőségügyi vezető részletesen mutatta be a közel három évig tartó okfeltáró folyamatot, amelyből kiderül, hogy egy termék minőségbiztosításában az ellátási lánc valamennyi tagjának szerepe van: elengedhetetlen többek között a gyártó-beszállító-végfelhasználó közötti alapos információmegosztás, a stratégiai együttműködés és a minél finomabb hibaanalízis.

 

Minőség Klub

 

Kapcsolódó tartalmak

Tudjon meg többet.