Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a veszpremikamara.hu honlap a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmaz. A honlap használatával Ön a tájékoztatást tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Külgazdasági tréninget tartottunk

2020. február 06.

A tréningen az Incoterms®2020, a nemzetközi kereskedelmi szokványgyűjtemény legjelentősebb változásai kerültek bemutatásra,  továbbá a részvevők megismerkedtek az INPUT programmal és a VDS LOG Kft. által kifejlesztett új, fuvarnyilvántartó- és nyomonkövető IT megoldással.

  • 2020-02-05 - Külgazdasági tréning

Dr. Csekő Katalin a Budapesti Gazdasági Egyetem dékánja és docense elsőként az Incoterms jogi megítélését vitatta meg a résztvevőkkel, majd terítékre kerültek a klauzulák tartalmi változásai és az új struktúra. Az Incoterms fuvarparitások nemcsak a beszerző (vevő) és a szállító (eladó) szerződéses feladatait és felelősségét határozzák meg, de azokat a logisztikai költségeket is, amelyek mind az árat, mind a vállalat gazdálkodásának eredményét befolyásolják.

Rövid szünet után a jelenlévőknek Mátyás Mónika, az INPUT Program veszprémi koordinátora bemutatta a programot, amely innovatív vállalkozói ötleteket segít startup vállalkozássá formálni.

Végül az esemény vendége volt az INPUT által mentorált VDS LOG Kft. ügyvezetője, Szabó Zoltán, aki a vállalkozása által fejlesztett új fuvarnyilvántartó, nyomonkövető IT megoldást hozta közelebb a résztvevőkhöz.