A Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Szolgáltató és vendéglátó tagozata a Club Tihany Resortban tartotta kihelyezett ülését, amelynek központi témája, hogyan használjuk a mesterséges intelligenciát a marketingben.
Károly Tamás tagozati alelnök, az ülés házigazdája köszöntőjében hangsúlyozta, mennyire hasznosak az ilyen jellegű találkozók, az új ismeretek megosztása, a kapcsolatok erősítése.
A jelenlévőknek Birincsik Albert, a Bemind Kft. ügyvezetője tartott érdekfeszítő előadást a marketing jövőjéről az AI korában. Előadásában rávilágított, a mesterséges intelligencia rengeteg lehetőséget tartogat a vállalkozók számára. Ahhoz azonban, hogy ezeket ki tudjuk használni, megfelelő marketing stratégiával kell nekivágnunk a használatának. Kiemelte az előnyeit, ugyanakkor figyelmeztetett az etikai és adatvédelmi kérdésekre. Emellett szó esett a tudatosság növeléséről, valamint arról, hogy megértsük az AI lehetőségeit és kihívásait.
Az ülés hátralévő részében Károly Tamás bemutatta a Club Tihany Resort működését, miképpen készülnek fel a szezonkezdésre. Céljuk a kényelmes és élménydús pihenés, a magas színvonalú szolgáltatások nyújtása vendégeiknek egyedi programokkal és relaxációs lehetőségekkel, a természet közelségét kihasználva.
Az AI alkalmazása a turizmusban is egyre inkább elterjedt, és számos területen segít a hatékonyság növelésében, a működési költségek optimalizálásában. A mesterséges intelligencia számukra is több lehetőséget kínál, hogy megfeleljenek a modern turizmus elvárásainak, pl. chatbotot használnak a vendégek kérdéseinek gyors megválaszolásában, a vendégvélemények összehasonlításával és elemzésével pedig javítani tudják a vendégélményt.
A rendezvény végén lehetőség nyílt további kötetlen beszélgetésre, valamint témajavaslatok születtek a tagozatot érintő olyan aktualitásokról, problémákról, amelyek egy következő ülés napirendjei lehetnek.