Nagy sikerrel és aktivitással zajlottak a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara és a BENT által szervezett "Hatékony online és offline értékesítés" című szakmai tréningek, amelyek célja az volt, hogy a kkv-k számára gyakorlatias módon bemutassák és megvizsgálják a sikeres értékesítési módszereket, stratégiákat mind az online, mind az offline térben.
A tréningek Ajkán, Pápán, Tapolcán és Sümegen kerültek megrendezésre 2024 áprilisában.
A résztvevők Kolozsvári Zsuzsa, a BENT Egyesület marketing és értékesítési specialistája révén átfogó képet kaptak az online és offline értékesítés alapelveiről és jellemzőiről. Kiemelt figyelmet fordítottak az e-kereskedelem és az online piacterek szerepére, valamint az online értékesítés előnyeire a vállalkozások számára. Emellett részletesen tárgyaltak az offline értékesítés kihívásairól és lehetőségeiről, beleértve a helyi boltok és üzletek szerepét is.
A tréningek során összehasonlították az online és offline értékesítés különbségeit, különösen a célcsoport és az ügyfélközönség tekintetében. Nagy hangsúlyt fektettek a vásárlói élmény és az ügyfélkapcsolat fontosságára, valamint a költséghatékonyságra mindkét értékesítési módszer esetében.
A résztvevők megismerhették az online tér térnyerésének hatását az offline értékesítésre, valamint azt, hogyan lehet sikeresen kombinálni az online és offline értékesítést egy vállalkozás stratégiájában.
A tréningekre ingyenesen lehetett jelentkezni, azonban előzetes regisztrációhoz és kamarai hozzájáruláshoz volt kötve. A résztvevőknek a tréning díját a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara vállalta át.
A rendezvények Magyarország Kormánya és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara "Szövetségben a Vállalkozókkal" című megállapodásához kapcsolódóan, a Gazdaságfejlesztési Minisztérium támogatásával, a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara VF/44/5/2023_VKIK számú támogatási szerződése keretében valósultak meg.